HTML

Never-ending

Gondolatok, érzések, álmok, élmények. Leginkább. Az a kisbolygó, ami csak az enyém.

Friss topikok

Címkék

visszavonul

2008.03.26. 19:16 harlequinopal

Két napja írok megállás nélkül. Szeretném a hétvégén befejezni, így a napjaim nagy részét  a  középkorban töltöm. Furcsa állapot, ahogy olvasom a scriptoriumban az írópultja fölé görnyedő kódexmásolók történetét, hogy aztán megírjam azt. Elvarázsolnak a régi könyvek, megérintenek, a képeket válogatva szinte ott  vagyok én  is, látom, ahogy  a ferde  pult fölé görnyed,  egyik  kezében  az  írótollat,  másikban a kaparókést tartja, hogy a hibákat azonnal kijavíthassa, gondosan kihagyja az illuminátor számára a képek helyét, ellátva az apró magyarázó jelekkel, érzem azt a fáradtságot, amivel a hetek, hónapok mindig egyforma munkája megviselte a másoló szerzetest, mégis a jogos büszkeség tölthette el a kész ívek láttán.
Azt hiszem mára befejezem, kezdek tudathasadni kicsit:)  Ellenben a  postaládámat  hiába nézem percenként, amit vártam emilt, nem kaptam meg. Pedig azt hittem válaszol, hát tévedtem..nem tartja fontosnak. Holnap mennem kell, de úgysem fogom látni, csak beszaladok a könyvért, hajnalban kelek, megyek is, keresek valami nagyon meleg cuccot, a gyöngyikéimet is belepte a hó:( nem vicc, szabályos hatalmas pelyhekben esett, mintha csak december lenne..

Szólj hozzá!

Címkék: üzenet

A bejegyzés trackback címe:

https://harlequinopal.blog.hu/api/trackback/id/tr8398014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása