HTML

Never-ending

Gondolatok, érzések, álmok, élmények. Leginkább. Az a kisbolygó, ami csak az enyém.

Friss topikok

Címkék

Ave Libri

2008.03.27. 16:34 harlequinopal

Szükségem lett volna egy angol vizsgakönyvre, amit nem leltem égen s földön, kizárólag Budapesten, ahonnan el is küldték volna, sok postaköltséget kifizettetve velem. Nem lévén megalkuvó fajta, emil megy Librinek, ügyfélszolgálattól kb. 23 percen belül válaszolnak, kedvesen, ha nekem megfelel, küldenek az egri boltba, ahol át tudom venni személyesen. S lőn.. ma megkaptam, hasonlóan kedves elbánásban részesültem, aki arra jár, akkor most reklám:) az Agria parkban lévő új könyvesboltjukban.. talán ilyennek kéne lenni egy ügyfélszolgálatnak? Vagy az fura, hogy én ezen meglepődöm?
Amúgy megszerettem azt a várost, tudnék ott élni azt hiszem, ha van időm mászkálni, távol a sétálóutcától, vannak olyan régmúltas részei, amik nagyon kedvemre valók, nem zavar - sosem szokott:) - ha azt sem tudom merre járok, eltévedni nemigen tudok, majd egyszercsak felismerem, hol vagyok..
Persze kékszeműt nem is láttam, emilt ma sem kaptam:( azt hiszem hiába is várom..le kéne már mondani róla, de ebben sosem voltam jó.. Erről jut eszembe - de miért erről:)? a könyvesboltban félig a kezembe pottyant és így muszáj volt megvennem, a Vonzás hatalma, régen érdekel a téma, most enyém lett..talán pár héten belül időm is lesz rá.

Szólj hozzá!

Címkék: eger vonzás

A bejegyzés trackback címe:

https://harlequinopal.blog.hu/api/trackback/id/tr40399273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása